OBSERWATORZY

środa, 15 sierpnia 2012

Pretty Little Liars

Cześć!
Na dzisiejszy dzień plany się zmieniły, czyli siedzę i nic nie robię:)
Stwierdziłam, że napiszę wam coś o moim ulubionym serialu.
Pretty Little Liars, zaczęłam go oglądać jakoś z rok temu i strasznie mnie wciągnął. 

' Serial opowiada historię grupki nastolatek, Hanny, Spencer, Emily, Ari i Alison. Pewnego letniego wieczoru ginie Alison w niewyjaśnionych okolicznościach. Rok później zostało znalezione ciało Alison. W dniu pogrzebu, nastolatki dostają dziwną wiadomość ' Wciąż tu jestem suki, i wiem o wszystkim -A'

Mogę powiedzieć, że jest to jeden z lepszych seriali jakie widziałam, akcja cały czas trzyma w napięciu, a odcinki można oglądać jeden za drugim, o TU. 
tymczasem zaczynam oglądać 10 odcinek 3 sezonu. :)
daga.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz